6 nov. 2009

Mai presus

Zilele acestea am gasit o poezie interesanta care mi-a placut foarte mult si cu toate ca, din pacate nu-i cunosc autorul, vreau totusi sa o redau aici pentru voi si sa-i deslusim impreuna intelesurile...

"Juri sa spui adevarul si numai adevarul?
Nu cunosc Adevarul domnule.
Eu cunosc Iubirea.
Iubire? Vorbeste-ne despre ea.
Era piatra pe care-mi odihneam si bucuriile

si tristetile si vara si toamna
era afirmativul cand lumea ma nega.
Ma invelea cu toamna ei lipsita de ceruri

si fara de noroi
Ascultati aceasta infamie, stimati jurati
Noi cautam neobosit adevarul iar acest

om e preocupat de iubire
Inchideti-l in lumea celor multi
Domnule, dar Iubirea mea este Iubirea
de Adevar
Iubire de adevar?Asta ce mai e?
Pentru a gasi Adevarul, trebuie sa-l iubesti,
sa-l iubesti mai presus de orice, mai presus de mari si stele
Nu exista!
adevarul trebuie cautat, nu iubit
Cum alegi sa-ti fie pedeapsa?
Dintre viata si moarte,aleg Adevarul."


preluare http://agonia.ro/

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu