28 ian. 2010

Basescu a juns la Chisinau...

In Templu masonii nu fac niciodata politica si nici noi nu o sa facem aici caci doar suntem regulari si respectam landmark urile Masoneriei universale, legitime si de necontestat.
Insa trebuie sa amintim totusi cateva fragmente relevante din declaratiile de la Chisinau ale Presedintelui Basescu in care a punctat foarte bine aspecte ce tin de identitatea noastra nationala si pentru care merita toata admiratia noastra, profani sau masoni:
"Responsabila de proastele relatii dintre Romania si R. Moldova este naivitatea mea, pentru ca am crezut ca presedintele Voronin chiar face ceea ce spune - adica este proeuropean. Eu nu am inteles de la bun inceput ca presedintele Voronin una declara si alta face.
-am spus presedintelui Voronin de fiecare data ca suntem doua state independente, dar un singur popor. Negi acest lucru doar daca nu vrei sa recunosti realitatea istorica. Romania a recunoscut independenta Republicii Moldova, a recunoscut hotarele ramase mostenire de la URSS, dar daca o sa-mi spuneti ca Eminescu sau Stefan cel Mare sunt numai istoria teritoriului dintre Prut si Nistru, o sa va contrazic - o sa va spun ca sunt parte a istoriei Romaniei.
Eu nu o sa semnez ce a semnat Hitler si Stalin, niciodata! Niciodata nu voi confirma asezarea frontierei pe Prut - a ramas dupa cel de-al Doilea Razboi Mondial, am recunoscut-o, dar putem discuta un tratat privind regimul frontierei - adica ce facem noi pe frontiera, cum trec cetatenii frontiera. Dar in niciun caz nu se poate discuta cu mine un acord in care sa confirm ca frontiera este de aici si pana aici - acest lucru l-a facut Romania recunoscand independenta Republicii Moldova.
Problema domnului Voronin este cu istoria - cum va ramane el in istoria Republicii Moldova - ca un politician care a blocat progresul Republicii Moldova si integrarea in UE sau va ramane o figura luminoasa care a spus una si a facut alta"
Presedintele roman si-a incheiat interviul acordat televiziunii private de la Chisinau prin a spune ca Romania va respecta intotdeauna independenta Republicii Moldova, dar, a avertizat din nou seful statului, "sa nu ne ceara nimeni sa spunem ca avem alt sange decat cei din aceasta parte a Prutului!".
Traian Basescu a intreprins o vizita oficiala in Republica Moldova in 27 si 28 ianuarie, fiind prima sa deplasare externa de la preluarea celui de-al doilea mandat. Seful statului si-a inceput vizitele externe din primul mandat tot printr-o deplasare la Chisinau, in 2005, cand a fost oaspetele lui Vladimir Voronin.
preluare NewsIn

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu