18 oct. 2010

Houzzai, Houzzai, Houzzai!

Ca un Frate tanar ce sunt, poate ca am fost orbit pana acum de atata intuneric dar de ceva vreme din ce in ce mai des constat cu durere in suflet ca desi multi au intrat in Masonerie, Masoneria nu a intrat in ei…si au reusit sa o adapteze vulgar si ridicol la realitatile vietii noastre cotidine dintre Carpati si nu din Balcani, cum le place unora sa spuna.
Insa nu pot sa nu ma bucur din toata inima ca apar printre noi si Frati care, respectand cutumele si principiile noastre au totusi curajul sa spuna lucrurilor pe nume, asumandu-si riscuri mari asupra lor. Au invatat pe deplin ceea ce este tacerea si acum au dreptul sa vorbeasca, tare si raspicat in Camera de Mijloc. Marele Arhitect ii va sprijini mereu si ii va calauzi in drumul lor caci sunt dintre cei Alesi.
Un adevarat Mason liber intr-o loja libera trebuie sa-si mentina verticalitatea in fata atator farisei si saduchei care incearca sa transforme Ordinul nostru intr-o societate comerciala sau intr-un oarecare partid pe esicherul politic. Cred cu tarie ca in realitate Masoneria este mult mai mult si degeaba ne laudam prin presa cu Ilustrii si Prea Ilustrii nostrii si cu faptele noastre de caritate sau de mecenat daca una spunem si alta facem, tipic politichiei romanesti contemporane…Eu personal cred ca am gasit acel ceva pe care l-am cautat cu fervoare atunci cand am batut la poarta Templului, umil candidat cufundat in intuneric. Voi continua sa ma identific doar cu acea societate elitista unde fiecare cauta Adevarul si Lumina in forma lui absoluta si imi voi lasa mereu metalele la poarta Templului, mergand pe calea perfectiunii si cautand sa scap de toate tentatiile profane care ma trag in abisurile ignorantei mele. Sunt un mare idealist si nu un om cu idealuri mari, asta sunt eu, un frate tanar…
Pentru ei, pentru cei mai buni dintre noi si pentru multi alti, umili necunoscuti, care din Atelierele lor ne fac cinste si onoare, vreau o baterie de bucurie! Va iubesc si va imbratisez, Fratii mei!

Houzzai, Houzzai, Houzzai!
Am zis!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu