21 mai 2011

O filosofie simpla

Deunazi, citind in treacat revista preferata a mamei mele, mi-au cazut ochii pe un articol interesant despre viata unui turc care traieste in Romania si iubeste valorile noastre.
Insa, ceea ce vreau eu sa va prezint aici este o definitie superba a cuvantului FRATE data de acest om relativ simplu si desprinsa din context:
"...v-as ruga sa-mi spuneti Frate Ali, nu domnule, pentru ca mi se pare mai frumos asa. Cuvantul "frate" ajuta sa se depaseasca toate diferentele si granitele dintre oameni, si chiar vorbirea este mai altfel, atunci cand vorbesti cu cineva pe care-l consideri frate al tau si nu un strain oarecare. Iar daca vrei sa te apropii de un om, cuvantul "frate" este mai potrivit ca multe altele."

Frumos, nu-i asa?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu