23 dec. 2011

Craciun fericit!

Craciunul este sarbatoarea ce ma transforma in omul care-mi doresc sa fiu cu adevarat, ma face mai bun, mai darnic si poate mai iubitor. Craciunul va ramane intotdeauna sarbatoarea sufletului meu si-mi doresc ca toti sa-i putem trai magia, calauzindu-ne pasii spre calea impacarii si implinirii, bucurandu-ne astfel impreuna de nasterea lui Iisus Hristos!
Craciunul e credinta, e speranta, e puterea de a darui si de a primi dragoste…acum toti suntem binecuvantati, deci nu lasati ura, ignoranta sau nepasarea sa-si gaseasca loc in sufletele voastre! Este momentul sa sa ne amintim ca nu suntem niciodata singuri in acest lant universal care inconjoara Pamantul.
Cu aceasta ocazie, dati-mi voie sa va urez si eu Lumina in gand, stralucire in jurul vostru, dragii mei FF.: si prieteni apropiati. Fie ca sarbatoarea Craciunului sa va gaseasca cu masa incarcata si casa plina de liniste si armonie, sa aveti zile senine, pace si prosperitate in anul ce vine. Toate gandurile mele se indreapta catre voi, Fratii mei, convins ca aceste momente unice ne vor face mai dornici de a ne ajuta si de a ne intelege unii pe altii.

La multi ani!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu