1 dec. 2010

La multi ani!


Dragii mei,

Astazi este ziua Marii Uniri, zi de sarbatoare pentru romanii de pretutindeni, profani si initiati! Cu ocazia zilei nationale, dati-mi voie sa va transmit si eu pe aceasta cale cele mai bune urari de pace si prosperitate!
Cu aceasta ocazie imi doresc din toata inima sa ramanem strans uniti in iubirea fraterna care ne-a legat pe veci, avand belsugul deplinei intelegeri. Mai presus de orgolii si interese, trebuie sa ne facem datoria in fata istoriei pentru Valea noastra draga, Romania si pentru apararea principiilor Francmasoneriei Universale.
Sa ramanem Frati pana la capat intr-o eterna imbratisare, semanatori de drept ai valorilor morale si sa ne bucuram impreuna de tot ceea ce am realizat pana acum, caci este meritul nostru al tuturor.
Va doresc tot binele din lume sa aveti putere, intelepciune, frumusete si multa lumina in casele voastre.

La Multi Ani, Fratii mei!
La Multi Ani, Romania!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu